Saturday 8 October 2011

bca dngn penohh prasaan !

gf : Kita main
satu game na ta ?
bf : Game apa ?
gf : Mcam ni , esukk awak
tak paya contact saya .
Mksudnya tak paya text
call or apa apa yg
berkaitan lha ~ . Saya pun
buat mcam tuu dkat awak
okay ? Kita tgok spa
mnang .
bf : Okay ! :D

Esuknya , si bf terpksa lha
than qndu dkat gf !
Mengenangkan yg ny stu
permintaan , si bf cuba
kuatkan hati .

esuknya plak , si bf
kol lha si gf ny ~ . tptp ,  tak dijwab .
So si bf p lha dkat uma gf
dia . Di luar uma , qmai
 gyla oqg !. Dia mula rasa pelik
then tqos msok lam uma .
Sekujur tubuh terbaring
kaku di tengah uma . Dan
tubuh tuu adalah jasad si
gf yg dah meninggal .
Mak si gf pun bgy lha suqat
dkat bf .
Surat yng bertulis:

"hunny ! , smlam awak
dpat hidup sehari tanpa
saya . Saya pasti esok dan
seterusnya pasti awak
dapat hidup bahagia tanpa
saya . saya shyung awak ketadd2 ~ :)

peace ! :D

No comments:

Post a Comment